Wat zou ik zelf verwachten als klant? Dat is de centrale vraag die een medewerker van de afdeling Klantcontact Center zich in iedere situatie opnieuw stelt. Het verlenen van de juiste service en advies staan bij deze afdeling centraal en daarvoor worden alle mogelijke middelen ingezet. Dreigt een optreden van een van onze klanten in het water te vallen door vertraging van zijn bestelling bij de vervoerder? In onze ogen niet te verkroppen. En dus spoedt een medewerker van de afdeling Customer Service zich dezelfde dag nog met een nieuw exemplaar naar de gedupeerde klant. Heeft een klant advies nodig bij het kopen van zijn eerste gitaar? Dan zorgt een van onze specialisten voor een passend advies. Denken in het teken van de klant, is het mantra van iedere medewerker van de afdeling.
Medewerkers van de afdeling Customer Service hebben veel klantcontact, via telefoon, mail en chat. Ook springen zij soms bij in de winkel om de afdeling verkoop te ondersteunen. Medewerkers van deze afdelingen zijn te omschrijven als klantgericht, communicatief zeer vaardig, commercieel en proactief. Daarnaast hebben zij kennis van de producten en de markt. Kennis van de talen wordt ook steeds belangrijker, omdat we met Bax Music ook actief zijn in andere Europese landen!