Ben jij die vingervlugge held achter het klavier die net zo behendig is in het beantwoorden van klantvragen? Kom dan ons Klantenservice-team versterken. We kunnen jouw enthousiaste toetsinstrumenten-expertise goed gebruiken. Lees verder en solliciteer meteen.
Je beantwoordt vragen van onze klanten op het gebied van toetsinstrumenten (20% van de tijd) en algemene vragen over bijvoorbeeld bestellingen (80% van de tijd). Telefonisch contact is de hoofdtaak. Naast Nederlandse en Vlaamse klanten, help je ook anderstalige klanten uit bijvoorbeeld Engeland en Frankrijk, waarbij Engels de voertaal is. Het doel is: een passende oplossing en een tevreden klant.
De introductiedag vindt plaats in Goes, waarbij eventuele reiskosten worden vergoed. Je wordt vervolgens 8 weken lang getraind om je collega’s, de organisatie en de systemen te leren kennen en je productkennis te verhogen. De eerste 3 weken van het inwerktraject doen we online, op maandag, dinsdag donderdag en vrijdag. De overige 5 weken zijn in Goes of thuis, dit is afhankelijk van je functie.
Bax Music is een online muziekwinkel die actief is in Nederland, België, Frankrijk, Engeland, Duitsland, Italië, Spanje en Zweden. Met ruim een miljoen pakketten per jaar is Bax Music marktleider in de Benelux op het gebied van muziekinstrumenten, studio- en DJ-gear, podium-geluid en verlichting. Het hoofdkantoor zit in Goes. Daarnaast heeft Bax Music een kantoor in Amsterdam en winkels in Rotterdam, Amsterdam, Goes, Antwerpen en Apeldoorn.
Meteen solliciteren? Vul het formulier hieronder in. Wil je extra kans maken op deze functie? Stuur een filmpje (pitch) van jezelf van ongeveer 1 minuut naar sollicitaties@bax-shop.nl waarin je toelicht waarom jij graag klanten wilt helpen en jij de kandidaat bent om binnen ons team aan de slag te gaan.
Vragen? Neem contact op.
Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.