Als CRO-specialist bij Bax Music help je onze webshops beter presteren met slimme inzichten en concrete optimalisaties. Ofwel, jij voelt je helemaal thuis in de wereld van conversieoptimalisatie. Klinkt goed? Mooi. We zoeken je!
Ben je ZZP’er? Deze functie is tijdelijk ook freelance te vervullen.
Je richt je op de verbetering van de conversie op onze websites, waarvoor je gebruikersgedrag analyseert, knelpunten identificeert en hypotheses omzet in meetbare experimenten. Samen met het marketingteam, waaronder de UX-designer, en onze developers zorg je voor een journey waarin de bezoeker moeiteloos zijn weg vindt naar een aankoop – in meerdere landen.
Je bent verantwoordelijk voor het opzetten, beheren en analyseren van A/B- en multivariate tests. Daarnaast vertaal je data naar concrete optimalisatie-adviezen en neem je stakeholders mee in je bevindingen. Geen vaag verhaal, maar duidelijk onderbouwde inzichten waarmee we echt verder kunnen.
Je werkt met tools als VWO, Google Analytics 4 (GA4) en Microsoft Clarity om gedragspatronen te ontdekken en verbeteringen te valideren. Je zorgt ervoor dat we continu leren van onze gebruikers en dat de websites niet alleen mooi zijn, maar vooral ook effectief. Duizenden klanten merken dagelijks dat onze shops steeds beter worden.
Bax Music is een online muziekwinkel die actief is in Nederland, België, Frankrijk, Engeland, Duitsland, Italië, Spanje en Zweden. Met ruim een miljoen pakketten per jaar is Bax Music marktleider in de Benelux op het gebied van muziekinstrumenten, studio- en DJ-gear, podium-geluid en verlichting. Het hoofdkantoor zit in Goes. Daarnaast heeft Bax Music een kantoor in Amsterdam en winkels in Rotterdam, Amsterdam, Goes, Antwerpen en Apeldoorn.
Meteen solliciteren? Vul het formulier hieronder in.
Vragen? Neem contact op.
Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.