After Sales
De afdeling After Sales draagt er zorg voor dat klanten ook na hun aankoop tevreden blijven over Bax Music. In samenwerking met leveranciers, verkopers en het Warehouse zorgt After Sales ervoor dat de klant vertegenwoordigd wordt naar de leveranciers en reparatiecentra, om zo de doorlooptijd zo laag mogelijk te houden.

Category Management
De afdeling Category Management is verantwoordelijk voor alle productgroepen binnen Bax Music. Tot het takenpakket van Category Management valt onder andere het samenstellen en optimaliseren van productgroepen, het bijhouden van product -en markttrends, de inkoop van ons assortiment, het schrijven van productgerelateerde webcontent en het initiëren van innovatieve ideeën om de online en offline verkoop te stimuleren.

Cleaning
De afdeling Cleaning zorgt ervoor dat het prettig vertoeven is in een schone en nette winkel en kantoorruimtes voor onze klanten, medewerkers en bezoekers.

Customer Service
De afdeling Customer Service heeft samen met de afdeling Retail het voornaamste contact met de klanten. Medewerkers van de afdeling Customer Service hebben veel klantcontact, via telefoon, mail en chat. Ook springen zij soms bij in de winkel om de afdeling Retail te ondersteunen.

Finance
De afdeling Finance bij Bax Music is verantwoordelijk voor de verwerking van alle facturen. Deze dienen uiteraard nauwkeurig te worden verwerkt, zodat alle betalingen op tijd kunnen worden uitgevoerd. Zorgen dat de administratie op orde is, is natuurlijk niet het enige wat de afdeling Finance doet. Zij houden zich ook bezig met een deel van de prijsvergelijking van producten met andere bedrijven.

Human Resources
De afdeling Human Resources bij Bax Music houdt zich bezig met uiteenlopende taken op het gebied van personeel. Dit begint met de juiste werving en selectie van nieuwe medewerkers. De volgende stap is  de introductie van de nieuwe medewerker en de juiste verwerking van personeels- en salarisadministratie. Verder is de afdeling betrokken bij verschillende gesprekken en houdt de afdeling zich bezig met diverse projecten.

ICT Workplace Support
De afdeling ICT is verantwoordelijk voor het draaiende houden van de werkplekken. Zij zorgen ervoor dat de werkplekken zijn voorzien van dubbele beeldschermen, computers (Mac of PC) en eventueel telefoons en printers.

Marketing & Design
De afdeling Marketing & Design zorgt ervoor dat klanten in contact blijven komen met het bedrijf. Door onder andere naamsbekendheid te geven aan het merk Bax Music, producten in de spotlight te zetten, op strategische plaatsen te adverteren en door vele prijsvragen te organiseren. Dit alles gebeurt zowel online (via bijvoorbeeld social media en e-mail) als offline (in bijvoorbeeld vakbladen of op radio en televisie).

Security
De afdeling Security is verantwoordelijk voor de beveiliging en de veiligheid binnen Bax Music. Tot het takenpakket van Security valt onder andere bewaking van de panden, het uitvoeren van visitatiechecks en het lopen van controle rondes. Daarnaast heeft de afdeling Security ook een aantal preventieve taken, zoals het signaleren van potentiele risico’s en het analyseren van ongevallen en incidenten om deze in het vervolg te voorkomen. De medewerkers hebben hierdoor ook een adviserende rol bij naar het management, de leidinggevenden en de medewerkers.

Retail
De medewerkers van de afdeling Retail adviseren de klant met name in de winkel in Amsterdam, maar daarnaast ook telefonisch en via mail. In de winkel kunnen klanten producten testen en uitproberen tot dat ze de juiste producten hebben gevonden die passen bij hun wensen. Of dit nou een beginner is die zijn eerste DJ set wilt kopen of een professional die op zoek is naar die ene gitaar die net iets beter klinkt. De rol van de verkoper hierin is de klant voorzien van een advies op maat. Medewerkers van deze afdeling zijn klantgericht, communicatief zeer vaardig, commercieel en proactief. Daarnaast hebben ze veel kennis van de producten en de markt.

Software development
De afdeling Software development is verantwoordelijk voor de ontwikkeling van de webshops, koppelingen met betaalproviders, ERP software, leveranciers e.d. Daarnaast zijn zij bezig met de automatisering op verschillende afdeling en applicatiebeheer. 

Warehouse & Transport
In het warehouse liggen tienduizenden producten op voorraad en per dag verplaatsen duizenden producten zich. Net binnengekomen van de leverancier bij Inbound, of net gekocht door de consument. De afdeling Warehouse draagt er zorg voor dat deze processen soepel verlopen en de klant de bestelling op het juiste tijdstip ontvangt.

Bekijk hier de vacatures per afdeling.