Ik heb absoluut geen 9 tot 17-baan. Rond achten mijn mail scannen en de planning rondsturen, zodat mijn collega’s om negen uur weten wat ze moeten doen. Gedurende de dag vragen ze advies en pak ik de telefoon af en toe zelf mee. Het is een uitdaging om mensen op de juiste manier te woord te staan. En heeft een klant vandaag nog een niet geleverd product nodig, dan stuur ik een koerier. Daarnaast behandel ik lease-aanvragen en spreek ik met leveranciers en zakelijke klanten. Leuk, die omzet binnenhalen. Anderen van het KCC hebben standaard pauzes, maar ik eet aan mijn bureau, want die telefoon rinkelt door. Soms zou ik om zes uur weg willen, maar je wilt het KCC op een hoger plan brengen en groei zien. Na het werk iets leuks doen zou moeten kunnen, maar ik heb geen vaste vrije avonden; ik kan altijd bijspringen. Ik trek wel een streep: het moet geen 0:00 uur worden.

Wil jij werken op onze Klantcontact Center? Bekijk hier de KCC vacatures.