We zijn per direct op zoek naar een fulltime Conversie optimalisatie specialist.

Wat ga je doen als Conversie Optimalisatie Specialist
Als Conversie Optimalisatie Specialist bij Bax Music ben je verantwoordelijk voor de optimalisatie van de conversie op onze websites en de continue verbetering van de user experience. Je bent eigenaar van de test roadmap en het daarbij horende testplannen. Je identificeert mogelijke verbeteringen, werkt ze (samen met de UX designer) uit in wireframes, mock-ups en requirements. Je stelt kwalitatieve en kwantitatieve test op, voert deze uit en zorgt dat de resultaten geanalyseerd worden. Als eigenaar van de testroadmap prioriteer je de verbeteringen en hun testen. In deze rol werk je nauw samen met de product owners, webanalist, front end developers en webdesigner. Je bent een expert op het gebied van UX, CRO en de factoren die gebruikersgedrag beïnvloeden. Je houdt actief ontwikkelingen en onderzoeken bij en je bent op de hoogte van de laatste inzichten. De standplaats voor deze functie is Goes.

Wij vragen:
– Een afgeronde HBO of WO opleiding;
– Enkele jaren in een soortgelijke rol, bij voorkeur met high traffic websites en kwalitatief onderzoek;
– Op de hoogte van de laatste ontwikkelingen en inzichten;
– Kennis van tooling voor het uitvoeren van testen en kwalitatief en kwantitatief onderzoek en Google Analytics;
– Een pro-actieve, analytische en nieuwsgierige attitude.

Wij bieden:
– Een uitdagende omgeving bij een succesvolle pure player, die internationaal werkzaam is;
– Volop mogelijkheden om je te ontwikkelen en het CRO team vorm te geven;
– Prima salaris en uitstekende arbeidsvoorwaarden;
– 25 vakantiedagen per jaar;
– 13 ADV dagen per jaar;
– 8% vakantietoeslag;
– Middelloon pensioenregeling;
– Flexibele begintijden;
– Maandelijkse borrel en personeels- en afdelingsuitjes;
– Personeelskorting op het assortiment van Bax Music.

Over Bax Music
Bax Music is de grootste online muziekwinkel van de Benelux, en de toekomstig grootste muziekwinkel van Europa. Een ambitieuze doelstelling, maar ook een die de medewerkers van Bax Music tot op het bot motiveert. Na de oprichting door de broers Jochanan en Nathanael in 2003 zijn we hard gegroeid en bezetten we inmiddels de 13e plaats in de Twinkle retail Top 100.
Muziek is passie en beleving, daar wil Bax Music niet alleen deel van uitmaken, maar ook positief aan bijdragen (We support your stage!). Wij bieden meer service, meer support, meer passie, meer beleving en vooral meer muziek. Het is daarom onze missie om muziek voor iedereen toegankelijk te maken. Wij willen het verschil maken in customer service en support. Alles voor de klant, alles om muziek te maken. Wij zijn meer dan een online shop en een fysieke winkel. Bax Music zet alle middelen in om klanten gelukkig te maken!
En daar slagen we goed in. In 2016 wisten honderd duizenden muzikanten, DJ’s en producers ons te vinden. We zetten meer dan 100 miljoen Euro om en groeien gestaag verder. Inmiddels hebben we in acht landen (Nederland, België, Frankrijk, Duitsland, Verenigd Koninkrijk, Spanje, Italië en Zweden) een webshop en hebben we vier inspirerende fysieke winkels. We zitten vol uitdagingen en ambitie.

Kun jij hier volledig achter staan? Dan passen wij – Bax Music en jij – perfect bij elkaar!

Heb jij interesse? Solliciteer dan snel en stuur jouw CV en motivatiebrief naar ons op via de sollicitatiebutton.
Een test is onderdeel van de sollicitatieprocedure.

Delen via social media